~chapter of my life~

Wednesday, May 27, 2009

::love is sayang:saya LOVE dia::


saya memang sayang dia....SANGAT..SANGAT....sayang saya pada dia dalam hati..saya sayang dia tanpa sebab..kalau orang tanya kenapa saya sayang dia.memang susah saya nak jawab..sebab saya mmg sayang dia lah..saya bersyukur Allah menganugerahkan dia pada saya, dia adalah antara anugerah terbaik yang pernah saya terima..tapi saya tak pernah la bagitau kt dia face to face..sekadar meluah rindu di facebook..@ shoutout di ym..tapi saya tahu yang dia tahu..bahawa..SAYA SAYANG DIA...(dia sayang saya tak???saya yakin dia pun sayang saya jugak..hehehe..*wink*wink..)

semalam saya call dia, (setelah saya terlupa nk ym ngn dia)..sebenarnya saya dah lama nak call dia, sejak mak saya bagitau tntang itu...tapi saya tak tahu apa perkataan terbaik yang dapat saya cakapkan pada dia, untuk memujuk dan juga untuk menenangkan, saya memang tak pandai memujuk, tapi saya memang tahu dia tengah sedih, kecewa and downhearted...tapi dia tak menangis masa bercakap dgn saya..masih boleh bergelak ketawa dengan saya...dia memang kuat dan tabah...bersabar ok..


ini je yang saya mampu cakap kt dia, "sabar.. mesti ada hikmah atas apa yang jadi"...tapi secara jujurnya, memang mudah mengungkap sabar, kalau saya sendiri yang menghadapinya, saya pasti saya tak sekuat dia, ...dia selalu jadi saya punya penasihat, kali ni saya nak jadi dia punya penasihat pulak, walaupun bukan terbaik macam dia, saya tetap nak tujukn ni untuk dia..


"LA TAHZAN, WAMAKARU WAMAKARALLAH, WALLAHUKHAIRUL MAKIRIN"

~jangan bersedih, manusia merancang, Allah merancang, tapi perancangan Allah yang terbaik~ jgn bersedih lagi okeyh, sebab saya tak suka tengok dia sedih, nanti saya sedih jugk~i'm soo sweet~*ekeke*

"kehidupan ada perjalanannya, ada perjuangannya, semua tu berbaur dgn harapan, sama ada berjaya atau gagal, hidup perlu teruskan, dan perjuangan tidak mungkin terhenti disitu..."
~teruskan usaha, chaiyo'...dia adalah inspirasi saya...inspiration..inspiring..and i got inspired~!!!~jadi, saya rasa yakin yang dia mampu menghadapi segala rintangan untuk mncapai cita2 nya~
walaupn beribu rintangan mndatang
(ayt sbnrnye, walaupn beribu DOKTOR M, mengganggu..hehehehe)
..saya yakin DR. M takkan baca blog saya ini...sbb tu saya brani tulis....
dan DR. M bukan utk DR MAHATHIR..okeyh~!!
harapan itu sentiasa ada buat mereka yang percaya


So here's to you

May your dreams come true

And through the years

Save your smiles and your tears

They're just souvenirs


They'll make music in your heart

Remember this

Each new day is a kiss

Sent from up above

With an angel's love

So here's to you

May your skies be blue

And your love blessed

That's my best to you


saya nak dia tahu, saya sentiasa doakn dia, yang terbaik untuk dia.

..kejayaan dan kebahagiaan....dunia dan akhirat..

I'll be with you in rain or shine



~SAYA + DIA~


UNTUK MNJADI KAMI





..kerana dia adalah satu-satunya kakak saya..

~SAYA sayang DIA selamanya~

p/s : to my dear sister, this post is dedicated to you, slmat mghadapi study week and exam..jgn nanges terharu plak bace entry ni..hehehe..i know u missed me...bcoz i'm worth to be missed..hahaha..by da way..bersabar dan trus berdoa...ganbate~!!!chaiyo'~!!!..



~i'm not good, but i want to be better~

2 comments:

sis said...

thanks mas.... i luv n miss u too...
doakan kyg trs kuat...

alKhair said...

muka sama~~~....;P